Netreba sa ponáhľať – Cashback pripisujeme max. do 5 pracovných dní od nákupu. Ak je nákup starší a cashback nie pripísaný na vašom účte ani v čakajúcom stave, určite nás o tom informujte.
Špeciálny formulár – veľmi nám pomôže, keď vyplníte jednoduchý
reklamačný formulár
, v ktorom vyplníte čas nákupu, kde ste nakupovali a číslo objednávky.
Chcem reklamovať cashback cez formulár
Nákup nebol zaplatený, bol vrátený alebo zrušený – cashback je vyplácaný iba za uskutočnené nákupy.
Administratívna chyba na strane obchodu – nestáva sa často, ale vylúčiť sa to na 100 % nedá.
Neštandardný nákup – napr. tovar nebol na sklade, objednávka bola zmenená a získala tak iné označenie, akékoľvek spätné úpravy objednávok môžu spôsobiť, že je cashback zamietnutý. To je možné napraviť, ale musíte nás o tom informovať.
Nepovolený zľavový kupón – ak použijete zľavový kupón, ktorý nie je zverejnený na Chamty.sk, nemôžeme 100 % garantovať, že bude cashback schválený. Zo skúseností ale vieme, že to väčšinou nie je problém.
Chcem reklamovať zamietnuté peniaze cez formulár
Doba schválenia schválenia cashbacku je u každého obchodníka individuálna a náš portál ju nemôže ovplyvniť. Ak vidíte uskutočnený nákup v sekcii „Transakcie“, môžete si byť istý, že o nákupe vieme a evidujeme ho. Ak bol nákup riadne zaplatený a nevrátený, váš cashback bude určite schválený.
Z obchodov získavame reporty zaplatených objednávok iba nárazovo, v časových intervaloch, ktoré musíme rešpektovať. Vo chvíli, kedy máme garantované, že bol nákup zaplatený, okamžite schválime aj váš cashback.
Obchod nám schváli províziu iba za reálne nákupy.
Dobu schválenia ovplyvňuje: možnosť vrátenia tovaru do 14 dní, možnosť reklamácie, možnosť neskoršieho odberu tovaru, administratívna náročnosť schválenia provízie na strane obchodu, neštandardné podmienky a pod.
Je doba už príliš dlhá?
Neváhajte nás informovať o príliš dlhej čakacej dobe vo formulári nižšie alebo na e-maile podpora@chamty.sk.
DPH a iné poplatky - cashback je vyplácaný iba z ceny tovaru alebo služby bez DPH, poštovného a ďalších poplatkov. Obchodníci bohužiaľ poskytujú províziu na zaslanie cashbacku iba zo základnej ceny objednávky.
Kredity a zľavové kupóny – ak bol pri platbe použitý kupón alebo kredit daného obchodu, je celková suma znížená o túto zľavu.
Cudzia mena – ak platíte v obchode Kč, € alebo USD, môže dochádzať k menším nezrovnalostiam vo výpočte. Meranie cashbacku aj v slovenských obchodoch môže prebiehať cez cudziu menu, čo spôsobí, že cashback nedokážeme vypočítať úplne presne. Rozdiely sú však minimálne.
Nesedí vám významne suma cashbacku ani napriek vyššie uvedeným dôvodom? Informujte nás.
Chcem reklamovať transakciu cez formulár (odporúčané)
Ďakujeme, že ste Chamty.sk odporučili ďalej! Zarábať nakupovaním – komu by sa to nepáčilo.
Unikátny odkaz – nový používateľ musí vykonať registráciu cez váš unikátny odkaz, ktorý nájdete po prihlásení v sekcii „Odporúčanie priateľovi“. Na rovnakej stránke môžete sledovať, či je konkrétny odporúčaný používateľ evidovaný.
Splnenie podmienok – Bonus sa vám pripíše v momente, kedy nový používateľ získa 8 € schváleného cashback z nákupov do 12 mesiacov od registrácie.
Ak odporúčaný používateľ nakúpi, tak je nutné ešte počkať, až mu bude tento získaný cashback schválený. V praxi vám bonus môžeme pripísať aj niekoľko týždňov po tom, čo odporúčaný používateľ nakúpil.
Máte na nás otázky? Neváhajte a pýtajte sa nás vo formulári alebo na e-maile podpora@chamty.sk
Je nám veľmi ľúto, ale ak nebol nákup uskutočnený preklikom cez Chamty.sk, nie je možné vám spätne vyplatiť cashback.
Prečo?
Chamty.sk fungujú na províznom princípe. Obchod nám vyplatí províziu iba v prípade, že ste pred nákupom prešli cez naše stránky. O túto províziu sa s vami potom podelíme.
Čo môžem urobiť do budúcnosti?
Nákupný Pripomináčik – veľmi šikovný strážca, ktorý vás upozorní, keď pôjdete do obchodu priamo a nie cez Chamty.sk. Navyše za prvú inštaláciu Pripomináčika vás odmeníme bonusom 1 €.
Máte na nás otázky? Neváhajte a pýtajte sa nás vo formulári alebo na e-maile podpora@chamty.sk